Обмін / повернення

Як можна обміняти або повернути товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення. Це право гарантоване Законом України Про захист прав споживачів.

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

1) товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
2) товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд .;
3) замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
4) товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.

Як відправити заяву на повернення?

1) Ви можете написати нам лист на пошту storemommybag@gmail.com c темою Повернення товару, фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
2) звернутися до оператора контактцентру за телефонами (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.

Які товари НЕ підлягають поверненню / обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів”, не підлягають поверненню:

1) товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійний
2) білизна і т.д .;
3) дитячі підгузники;
4) предмети гігієни;
5) м’які або надувні іграшки;
6) одяг для новонароджених;
7) товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
8) продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.);
9) парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
10) постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
11) подушки, ковдри;
12) зубні щітки, бритви, гребінці, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
13) нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
14) нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
15) рукавички, рукавиці.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

Брак і неналежну якість товару

Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту storemommybag@gmail.com c темою Повернення, замовлення , або зверніться за телефонами контактцентру для фіксації звернення (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.

Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту storemommybag@gmail.com c темою Повернення, замовлення , або зверніться за телефонами контактцентру для фіксації звернення (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.

Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.

Варіанти способів повернення / обміну:

1) Через кур’єра Нова Пошта. Вартість за тарифами перевізника.
2) Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника.

1) при виникненні гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні;
2) якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість.

Для цього Вам необхідно надати:

1) Товар в повній комплектації.
2) Гарантійний талон.
3) Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
4) Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.

Порядок повернення коштів

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад та його перевірки.