Обмін / повернення

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

1) товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
2) товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд .;
3) замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
4) товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.

Як відправити заяву на повернення?

1) Ви можете написати нам лист на пошту storemommybag@gmail.com c темою Повернення товару, фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
2) звернутися до оператора контактцентру за телефонами (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.

Які товари НЕ підлягають поверненню / обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів”, не підлягають поверненню:

1) товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійний
2) білизна і т.д .;
3) дитячі підгузники;
4) предмети гігієни;
5) м’які або надувні іграшки;
6) одяг для новонароджених;
7) товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
8) продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.);
9) парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
10) постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
11) подушки, ковдри;
12) зубні щітки, бритви, гребінці, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
13) нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
14) нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
15) рукавички, рукавиці.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

Брак і неналежну якість товару

Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту storemommybag@gmail.com c темою Повернення, замовлення , або зверніться за телефонами контактцентру для фіксації звернення (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.

Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.

Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту storemommybag@gmail.com c темою Повернення, замовлення , або зверніться за телефонами контактцентру для фіксації звернення (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.

Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.

Варіанти способів повернення / обміну:

1) Через кур’єра Нова Пошта. Вартість за тарифами перевізника.
2) Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника.

1) при виникненні гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні;
2) якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість.

Для цього Вам необхідно надати:

1) Товар в повній комплектації.
2) Гарантійний талон.
3) Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
4) Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.

Порядок повернення коштів

Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад та його перевірки.