Введите свои данные
интернет-магазин сумочек и наборов в роддом
Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
1) товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
2) товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості і тд .;
3) замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
4) товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.
Як відправити заяву на повернення?
1) Ви можете написати нам лист на пошту storemommybag@gmail.com c темою “Повернення товару“, фото і детальним описом ситуації. Ми самостійно оформимо заявку на повернення;
2) звернутися до оператора контакт–центру за телефонами (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.
Які товари НЕ підлягають поверненню / обміну?
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів”, не підлягають поверненню:
1) товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійний
2) білизна і т.д .;
3) дитячі підгузники;
4) предмети гігієни;
5) м’які або надувні іграшки;
6) одяг для новонароджених;
7) товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
8) продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре і т.д.);
9) парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
10) постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
11) подушки, ковдри;
12) зубні щітки, бритви, гребінці, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
13) нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
14) нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
15) рукавички, рукавиці.
Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.
Брак і неналежну якість товару
Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту storemommybag@gmail.com c темою “Повернення, замовлення № …“, або зверніться за телефонами контакт–центру для фіксації звернення (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.
Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.
Зверніть увагу: повернення і обмін товару можна здійснити тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.
Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту storemommybag@gmail.com c темою “Повернення, замовлення № …“, або зверніться за телефонами контакт–центру для фіксації звернення (044) 333-94-07 або 0 800 336-916.
Для обробки заявки на повернення / обмін нам буде потрібно від 1 до 3 робочих днів.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.
Варіанти способів повернення / обміну:
1) Через кур’єра Нова Пошта. Вартість за тарифами перевізника.
2) Через відділення Нової Пошти. Дані для відправки Новою Поштою будуть надані в ході обробки заявки на повернення.
Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника.
1) при виникненні гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні;
2) якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо Вам його повну вартість.
Для цього Вам необхідно надати:
1) Товар в повній комплектації.
2) Гарантійний талон.
3) Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
4) Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.
Порядок повернення коштів
Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 3 робочих днів з моменту отримання нами товару на склад та його перевірки.